Objednávky svozu komunálního odpadu
Vážené sousedky a vážení sousedé,
chtěli bychom na Vás touto cestou apelovat o co nejrychlejší objednávky svozu směsného komunálního odpadu pro rodinné domy a SVJ pro příští rok, tedy pro rok 2024. Zatím si svoz komunálního odpadu na příští rok objednalo pouze 60% čísel popisných v obci.
OBJEDNÁVKY SVOZU A POPELNIC
Objednávkový formulář najdete na webu obce. Zde si můžete objednat i popelnici s jiným objemem, než máte nyní. Mnoho lidí si myslí, že již nyní vlastní popelnici na 80l. Pravdou je, že v systému svozu Horoměřic je taková pouze jedna. Před objednáním svozu je tedy dobré si svoji popelnici změřit, abyste se ujistili, jak velkou máte.
Stačí měřit šířku víka (ty se mohou u různých výrobců lehce lišit):
80l………do cca 45 cm
120l……..cca 50 cm
240l……..cca 60 cm (někdy je víko ve tvaru obdelníku, nikoli čtverce)
Pokud si budete pořizovat popelnici sami, dbejte na to, aby měla platný atest na svoz komunálních odpadů v ČR (DIN-EN 840-1).
ODEVZDÁNÍ FORMULÁŘE
Vyplněný formulář, prosíme, doručte obecnímu úřadu na e-mail: eva.kybicova@
V případě, že nemůžete formulář poslat e-mailem, zaneste papírový formulář do kanceláře poplatků v přízemí obecního úřadu. Nejzazší termín byl 30. září 2023.
Papírový formulář můžete použít z Horoměřického zpravodaje č. 3/2023, který byl roznesen do Vašich poštovních schránek (příp. je k dostání na obecním úřadu).
PLATBA ZA ROK 2024
Platby za tyto služby pak budou probíhat od 1. 11. 2023 ideálně do Vánoc, aby se stačilo vše zprostředkovat.
Datum poslední aktualizace: 10. 10. 2023 10:22